Etarget odmeňuje PPC arbitráž 3% bonusom

Arbitráž v prostredí PPC systémov znamená:

  1. Máte reklamné kampane cielené na svoj obsahový web. Inzeráty sa spúšťajú čo možno na najlacnejšie slová (silná optimalizácia samozrejme nutná). Ste inzerent daného PPC systému.
  2. Na cieľových stránkach z bodu jedna máte umiestnené reklamné kódy z ktorých inkasujete provízie za PPC. Tieto stránky sú optimalizované, aby spúšťali reklamy na drahé kľúčové slová (intenzívna práca s vylučovaním inzerentov, ktorí optimalizujú). Ste partner daného PPC systému.
  3. Vzniká tak uzavretý kolobeh, ktorý, aby bol úspešný, mal by mať pozitívnu bilanciu. To znamená, že v bode 1 miniete na spúšťanie inzerátov menej ako v bode 2 získate z klikov na svojich obsahových stránkach.

Etarget umožňuje, ako novú funkciu vo svojom partnerskom systéme (bod 2.), priamo previesť zarobené peniaze do konta inzerenta (bod 1) a k takto prevedeným peniazom pridá 3% bonusu. Dnes o tom informoval svojich partnerov prevádzkujúcich obsahové weby.

Vrámci systému Adsense-Adwords je tento spôsob vedenia kampane potlačovaný a v máji 2007 dokonca Google otvorene označil takýto obchodný model ako nevhodný.

Share Button

2 Responses to “Etarget odmeňuje PPC arbitráž 3% bonusom”

  1. […] odhad hraničiaci s istotou: Doteraz to nie je, lebo neboli veľký zadávatelia. Aj keď, nedávne podporenie arbitrážií 3% bonusom čosi […]

  2. […] zakázané praktiky sú u jeho lokálnych konkurentov ostatnými dvomi novinkami. Najprv to bola PPC arbitráž  s 3% bonusom, teraz (na základe načúvania šumeniu trávy) obrázky v textovom […]

Vložte komentár