Lepšie cielenie reklám pri cielení na lokalitu v systéme Adwords

Nová funkcia / nastavenie v PPC systéme Google Adwords.

Doteraz bolo v Goole Adwords možné zacieliť kampaň na konkrétnu webovú lokalitu ako celok. Odteraz systém umožňuje na tejto webovej lokalite umiestniť reklamy na skutočne kontextovo vhodné stránky. V prípade webov s mnohými témami (typicky spravodajské servery) vám umožní  zlepšiť cielenie a osloviť len vhodných zákazníkov, prípadne kvalitnejšie individualizovať text inzerátov.

Detailnejšie to vysvetľuje príklad uvedený v Google Centrum pomoci služby AdWords:

Príklad: Môžete zacieliť na kľúčové slovo ruže a umiestnenie *www.priklad.sk*. Môžete sa rozhodnúť, že kľúčové slovo ruže zobrazí vaše reklamy v sieti s obsahom a použiť umiestnenia na zvýšenie ceny vždy, keď výraz ruže spustí reklamy na stránke www.priklad.sk. Alebo sa môžete rozhodnúť, aby sa reklama zobrazovala iba na stránke www.priklad.sk a len vtedy, keď sa jej obsah zhoduje s výrazom ruže.

Doplňujem ešte informáciu z druhej strany. Prevádzkovatelia Adsens majú možnosť individuálne schvaľovať a zakazovať zobrazenie konkrétnych inzerentov, ktorý cielia špeciálne na ich lokality. Preto je možné, že v prípade veľkej optimalizácia ( a z toho vyplývajúcej nízkej výnosnosti)  vaše inzeráty zakážu a nebudú sa na danej lokalite zobrazovať.

Firma Infolek vytvára a spravuje reklamné kampane (nie len z oblasti medicíny a farmácie)  pre svojich klientov v PPC systémoch Adwords, Sklik a Etarget. V prípade záujmu o vytvorenie kampaní ma môžete kontaktovať na e-maile: info@infolek.sk

Share Button

One Response to “Lepšie cielenie reklám pri cielení na lokalitu v systéme Adwords”

  1. […] Lepšie cielenie reklám pri cielení na lokalitu v systéme Adwords – zdá sa, že vo firme Infolek sme o niekoľko krokov (dní) pred agentúrou Dobrý web. Nuž sledovanie trendov a vyvodzovanie odporúčaní pre klientov je v moje práci dôležité. […]

Vložte komentár