Google rozširuje Click To Call Mobile Ads aj do obsahovej siete
Užívatelia vraj čím ďalej tým viac surfujú prostredníctvom moderných mobilov. Kde sú zákazníci, tam sú aj inzerenti. A Adwords je tu pre všetkých:
I had made the assumption that most of the advertisers using these ads are large, national organizations with call centers. But Chatterjee said that there was a mix of large and small advertisers that had been using them. He did anticipate that the content network program would attract more national advertisers, however. Travel and insurance are among several verticals that have been early in adopting and seen success with Google’s click-to-call ads.
Navyše, nastavenia sú dosť flexibilné takže týmto spôsobom sa dá v istých limitoch riadiť vyťaženosť operátorov a regulovať zobrazenie reklamy len v ich pracovnom čase.
Otázkou stále ostáva, koľko je vonku potenciálnych zákazníkov. Lievik začína pri penetrácii iPhone, Androidov a ďalších zariadení a končí v dostupnosti dátového tarifu pre majiteľov moderných telefónov. Akokoľvek, platí sa za kliknutie a možnosti práce so zákazníkom sú v prípade osobného telefonického kontaktu oveľa väčšie ako keď sa spoliehate na predajné zručnosti, ktoré ste vložili do dizajnu webovej stránky.
Vložte komentár