Kam sa podeli pôvodné ciele?
Traduje sa, že Google zamestná len naozaj špičkových odborníkov. To čo predviedol Account Strategist je toho výnimočným dôkazom. Výnimočným od slova výnimka.
Poďme sa poučiť na nešťastí Google.CZ o tom, ako sa nesmie zabúdať pri realizácii projektu priebežne kontrolovať jeho pôvodné ciele vytýčené na začiatku.
Account Strategist strategicky zaradila na blog Adwords jeden tutorial:
Podívejte se na něj a vytvářejte snadno bannery, které ladí s vašimi firemními barvami a designem.
Videonávod: Nástroj pro tvorbu grafických reklam – Google Blog ČR
Tento návod začína slovami:
- čas 0:28 “Nástroj … odstránil poslednú prekážku, potrebu profesionálneho grafika.”
- čas 0:31 – 8:30 Snaha o nejaké dielo
- čas 8:30 – “Výsledná podoba banerov logicky graficky zaostáva, čo nemusí byť celkom žiadaný stav. Myslite preto na to, že je niekedy lepšie zveriť tvorbu banerov profesionálnym grafikom.”
Cieľ v 28 sekunde bol skvele nalajnovaný, aby bol s každou pribúdajúcou minútou, a bolo ich teda nekonečných 8, vlastnými slovami popretý.
Nuž, výber to bol nadmieru dobrý. Agentúra Dobrý Web, tvorca toho videa, dokázala vytvoriť skutočne dobrý študijný a inštruktážny materiál. Akurát nie o tom, ako tvoriť bez námahy a lacno banery v Adwords, ale ako tvoriť firemné inštruktážne video.
Poučenie pre nás ostatných na cudzích chybách: Je dôležité sa pozrieť na svoju prácu pohľadom svojho zákazníka. Rovnako je dôležité priebežne a na konci projektu opätovne konfrontovať výsledný produkt s cieľmi, ktoré boli od projektu očakávané.
A jedno detailné poučenie od kinematografických profíkov: Scenár vždy pomôže.
Vložte komentár