Podrezáva si Etarget pod sebou vetvu inzercie v obsahovej sieti?

V rámci svoje pripomínacej sa mediálnej komunikácie nám Etarget rovno hovorí, že tam, kde bude naša reklama, tam nie sú zákazníci?

Chodia tu spravidla ľudia, ktorí sú rozhodnutí kúpiť si topánky.

Svoju predajňu však môžete umiestniť aj na pešiu zónu, kde chodí veľa ľudí za zábavou, stretnutiami, vzdelaním alebo len tak, na prechádzku.

Prvá situácia je vyhľadávač. My v Etargete umiestňujeme vaše reklamy a vaše obchody na “pešiu zónu”.

Etarget umiestňuje váš obchod na pešiu zónu | Etarget blog – podnikanie, obsahový marketing a internetová reklama

Hm, myslel som, že v obchode potrebujem zákazníkov, nie čumilov. 😉

Ale vážne a bez sarkazmu. S obsahovou sieťou je to komplikovanejšie. Nestačí len nahodiť kľúčové slová a skopírovať reklamy z PPC vo vyhľadávačoch.

Na jednej strane je tu možnosť lacnejšieho nákupu kľúčových slov, na druhej strane naznačená výzva netrafenia sa do cieľovej skupiny a netrafenia sa do emočného módu návšetevníka stránok. Na stránke novín proste ľudia nie sú naladení na nakupovanie. Sú naladení na získavanie informácii.Takže je kampaň akoby lacnejšia, ale vyžaduje väčšie ručné zásahy.

Na druhej strane, z dát o zobrazeniach a o konverziách pochádzajúcich z obsahovej siete sa dá veľmi dobre inšpirovať pri tvorbe vlastného obsahu.  Podchytenie kváziaffilových webov je tiež jeden z benefitov, ktorý získate len, ak sa  štatistickým dátam z obsahovej siete budete venovať. Vynaložené peniaze sa tak zúročia aj nepriamo.

Share Button

Vložte komentár