Google publikoval relatívne neužitočné výsledky novej Eye Tracking Study
Jednak uvedený fotografia zobrazuje SERP bez Google reklamy a druhak ani samotná štúdia túto nespomína.
Umiestnenie a hlavne tvar reklamy na SERP (stránka s výsledkami vyhľadávania) sú v prípade, v našich krajinách obvyklého tvaru SERP, totiž zásadné. Napríklad preto, že vybočujú z bežného toku textu.
Z poskytnutých obrázkov a videa sa dajú vytušiť niektoré zaujímavosti.
Akokoľvek, ak berieme do úvahy stránku ako takú, vidieť tendenciu k neochote skrolovať a snahu vyžmýkať z toho, čo je pred očami maximum.
U nás zatiaľ zriedkavé univerzálne vyhľadávanie, v podobe vmiešania multimediálneho obsahu, zdá sa ešte viac delí SERP na tých úspešných (nad multimédiami) a lúzrov, keďže umiestnenie multimedálneho obsahu sa často kryje s dolnou hranou prvej obrazovky. Z tohto pohľadu, obsadiť prvé 3-4 pozície s kvalitným popiskom, sa ukazuje ako výhra v lotérii.
Vložte komentár