Právo na sedemdňové vrátenie platí pre internetovú objednávku vždy
Rozhodujúce je, že ide o objednávku cez internet. Ako bola potom objednávka spracovaná a tovar či služby doručené a zaplatené, je už úplne jedno. Logické a zjednodušujúce.
… ak pri internetovom predaji predávajúci ponúka spotrebiteľovi spolu s inými možnosťami doručenia aj možnosť osobného odberu objednaného tovaru a spotrebiteľ túto možnosť využije, nestráca právo na odstúpenie od zmluvy v zákonnej lehote 7 pracovných dní v žiadnom prípade, t. j. ani vtedy, ak už platba za objednaný tovar prebehla, napr. platbou prostredníctvom kreditnej karty, príp. internet bankingom a pod. a ani vtedy, ak platba prebehne pri preberaní tovaru.
Veď stále platí, že hádať sa so zákazníkom prostredníctvom e-mailu je drahá strata času. Navyše, každý e-mail, ktorý ako obchodník odošlete, je expresnou vstupenkou do neutešeného klubu na staznosti.sme.sk a SERP-u.
Z pohľadu kalkulácie prevádzky sa stále potvrdzuje známy fakt, že náklady servisu pre osobné prevzatia nie sú nulové, majú len inú štruktúru. Preto neexistuje racionálny dôvod takúto možnosť preferovať pred inými doručovacími a platobnými metódami. Leda ak marketingový.
Vložte komentár